31 Aralık, 2009

adsense olayı

31 Aralık, 2009
bi' adsense'e bulaştık abi, kafa allak bullak oldu lan. ne zor bi' şeymiş lan bu? ya acaba herkes benim kadar zorlanıyor mu yoksa ben mi salağım? önce gadget'tan yapayım dedim, yaptım. ama baktım ki bi' sürü tıklamadan sonra sıfıra sıfır elde var sıfır. taaa üç dört sene önce açmışım bi' de ha bu adsense hesabını. teknolojiden anlamadın mı böyle oluyo hacı işte. neyse efendim, madem bu böyle olmuyo dedim, html olarak alayım dedim reklamları, gadget'tan html şeysine gireyim. o da olmadı mınıskyim. :/ sonra baktım bu "post" lara atılabiliyo bu kodlar. attım, çalıştı sonunda. ehehe. bari üstüne bi'de çektiğim çileleri karalayayım da, mal mı lan bu, sadece adsense reklamlarını post etmiş demeyin dedim. ahan da işte o meşhur reklamlar...kalın sağlıcakla;


0 yorum:

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Thanks to Blogger Templates. Distributed by Deluxe Templates